پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای «رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس
سرخط خبرها

جایگزین سروش صحت در شبکه نسیم مشخص شد+ زمان پخش برنامه «دیدی‌نو»

  • کد خبر: ۱۳۴۷۵۱
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
جایگزین سروش صحت در شبکه نسیم مشخص شد+ زمان پخش برنامه «دیدی‌نو»
برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت در شبکه نسیم طرفداران زیادی را جذب کرده بود و حالا مدتی است که این برنامه تعطیل شده و مدیران این شبکه بعد از مدت ها تصمیم گرفته اند برنامه ای جدید با عنوان «دیدی نو» را راهی آنتن کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند. این برنامه از سه‌شنبه ۲۴ آبان روی آنتن می‌رود اما مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند.

شهرام شکیبا فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و از این جهت نسبت به حمید گلی بیشتر با فضای این برنامه تناسب دارد.

با این حال شکیبا در سال‌های اخیر یک جورهایی به آچارفرانسه تلویزیون برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات کاملا متفاوت تبدیل شده. از قندپهلو گرفته تا برنامه‌های خانوادگی و گزارش‌های زنده از اماکن مذهبی و … جزو کارنامه او در عرصه اجرا به حساب می‌آید.

با توجه به تیزری که از برنامه منتشر شده، به نظر می‌رسد با یک تاکشو یا مسابقه‌ای درباره کتاب مواجه‌ایم و شهرام شکیبا هم بیشتر سعی دارد فضای را شاداب پیش ببرد.

پیش از این تنها برنامه شبکه نسیم در حوزه کتاب‌، کتاب‌باز بود که با اجرای سروش صحت روی آنتن می‌رفت و با استقبال بالایی روبه‌رو شده بود. این برنامه با وجود طرفدارهای زیادی که داشت بعد از پنج فصل متوقف شد و اجازه تولید فصل ششم به آن داده نشد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->